Law School Discussion

Official "Hang out in NYC" Thread

intent06

  • ****
  • 1624
  • "All hail the Chief!"
    • View Profile
Re: Hang out in NYC Thursday evening?
« Reply #50 on: March 07, 2006, 08:56:16 PM »
Fa sho...I'll be in Secaucus next weekend as you already know.  My homie lives in Nutley....i knew the real estate guru would know!

Re: Hang out in NYC Thursday evening?
« Reply #51 on: March 07, 2006, 09:05:47 PM »
always on top of my game...

Fa sho...I'll be in Secaucus next weekend as you already know.  My homie lives in Nutley....i knew the real estate guru would know!

Muse

  • ****
  • 1851
  • I heart Naomi!
    • View Profile
    • Yeah I have one...like everyone else.
Re: Hang out in NYC Thursday evening?
« Reply #52 on: March 17, 2006, 01:31:38 PM »
Actually there are tons of stuff going on tonight b/c of Saint Patty's day. Feel free to PM me if you want to know where some of the hot spots are.

jnc18

  • ****
  • 1368
    • View Profile
Re: Hang out in NYC Thursday evening?
« Reply #53 on: March 17, 2006, 04:32:54 PM »
I'm down to do stuff every night of the week.  Muse, MD Law, and whoever, PM me if you're trying to hang out sometime over the weekend.  I'll probably try to get up with intent too.

2Lacoste

  • ****
  • 4158
  • Johan Santana for President
    • View Profile
Re: Hang out in NYC Thursday evening?
« Reply #54 on: March 17, 2006, 04:35:37 PM »
I'm more than likely down for whatever.

Burning Sands, Esq.

  • *****
  • 6525
  • Yes We Kan-sas!!!
    • View Profile
Re: Hang out in NYC Thursday evening?
« Reply #55 on: March 18, 2006, 08:42:53 AM »
I'm going to be in NY this weekend (driving up today).  Anything poppin off?

I wish I woulda saw you yesterday, cuz we ended up hitting up Blvd. down on Bowery last night and it was OFF THE METER!!!  Best looking crowd I've ever seen out in the City.  Lacoste you missed it bruh!  :P  But its all good though, we gotta get up  with Intent while he's in town tonight. 

Jay, no mistakes this time. ;)  We're going out.  Holla

jnc18

  • ****
  • 1368
    • View Profile
Re: Hang out in NYC Thursday evening?
« Reply #56 on: March 19, 2006, 11:42:11 PM »
I'm back from NY!!!  Didn't see this before or else I would have definitely have hollared :-\  I'm calling Intent out!  I hit him up and he never responded!! >:(  When I get back, I forget how much I miss the place!  I'm gonna be in NY next Sun.- Tues!

Put me in the camp of those no-timed by intent.  Let me know if you're trying to get up.

Burning Sands, Esq.

  • *****
  • 6525
  • Yes We Kan-sas!!!
    • View Profile
Re: Hang out in NYC Thursday evening?
« Reply #57 on: March 20, 2006, 12:45:46 AM »
I'm back from NY!!!  Didn't see this before or else I would have definitely have hollared :-\  I'm calling Intent out!  I hit him up and he never responded!! >:(  When I get back, I forget how much I miss the place!  I'm gonna be in NY next Sun.- Tues!

Put me in the camp of those no-timed by intent.  Let me know if you're trying to get up.

LOL!  Intent, gotta roast ya buddy.  You were a wanted man this weekend.  Played ER'BODY to voicemail!   ;D

intent06

  • ****
  • 1624
  • "All hail the Chief!"
    • View Profile
Re: Hang out in NYC Thursday evening?
« Reply #58 on: March 20, 2006, 10:15:31 AM »
MD....JAY.....my sincere apologies to you guys.  I was out kickin it with my frat brother and I had too much to drink.  Left the cellie at the hotel in Jersey.  Yes, I suck and I could have called you on Sunday, but alas, I SUCK I SUCK I SUCK!!!!!

Roast me kids!


Re: Hang out in NYC Thursday evening?
« Reply #59 on: March 21, 2006, 12:01:32 PM »
By the way, are any of you guys going to the Northwester dinner in the city tonight? Just curious.