Law School Discussion

Poll

Why are the Newbies scared to speak up?

They prefer to Lurk.
18 (35.3%)
They're not, they're just on another website.
4 (7.8%)
The Board is too cliquish.
10 (19.6%)
There's nothing interesting to talk about.
3 (5.9%)
There's nobody interesting to talk to.
2 (3.9%)
Not enough Board moderation.
4 (7.8%)
Newbies?  What Newbies?
10 (19.6%)

Total Members Voted: 51

Black Law Student Discussion Board

Re: Black Law Student Discussion Board
« Reply #53760 on: April 15, 2008, 09:54:27 AM »
hey everyone...

too many papers this semester >:(... i'm averaging about 4 a week :'(

A.

  • *****
  • 13843
    • View Profile
Re: Black Law Student Discussion Board
« Reply #53761 on: April 15, 2008, 11:47:34 AM »
Hey blk!

Lol it seems like everyone in my class except for me has 2-3 papers to finish before graduation.  I only have 2 self-scheduled, open-book exams.  Life is good 8)

A.

  • *****
  • 13843
    • View Profile
Re: Black Law Student Discussion Board
« Reply #53762 on: April 20, 2008, 10:08:47 PM »
Until tonight, I don't think I'd ever seen this board with no posts in the past 48 hours.  Time to call the undertaker.  Y'all studying or something?

7S

  • ****
  • 1702
  • Self-determination.
    • View Profile
Re: Black Law Student Discussion Board
« Reply #53763 on: April 21, 2008, 12:11:21 AM »
Until tonight, I don't think I'd ever seen this board with no posts in the past 48 hours.  Time to call the undertaker.  Y'all studying or something?

yep.

A.

  • *****
  • 13843
    • View Profile
Re: Black Law Student Discussion Board
« Reply #53764 on: April 21, 2008, 06:08:48 AM »
smh.  What happened to all of my fellow 3Ls?  Y'all should be chillin' like me.  Where's RBG?  Haven't seen his clowning ass in a while.

Gengiswump

  • ****
  • 4591
  • "she's a tough mfer, but she knows how to party"
    • View Profile
Re: Black Law Student Discussion Board
« Reply #53765 on: April 21, 2008, 09:03:19 AM »
I'm not studying ish, I'm actually taking ish. :P

A.

  • *****
  • 13843
    • View Profile
Re: Black Law Student Discussion Board
« Reply #53766 on: April 21, 2008, 09:45:19 AM »
Lol @ all of you early finals people.  I still have another few weeks of doing nothing.

Re: Black Law Student Discussion Board
« Reply #53767 on: April 21, 2008, 10:38:37 AM »
Lol @ all of you early finals people.  I still have another few weeks of doing nothing.

same...class ends this week, my first final is on 5/6....and i have to teach myself property in 2 weeks.  fun fun

A.

  • *****
  • 13843
    • View Profile
Re: Black Law Student Discussion Board
« Reply #53768 on: April 21, 2008, 10:42:32 AM »
I would say don't worry...but property is a class that I actually studied for.  Random-ass, antiquated rules.

Re: Black Law Student Discussion Board
« Reply #53769 on: April 21, 2008, 10:49:25 AM »
I would say don't worry...but property is a class that I actually studied for.  Random-ass, antiquated rules.

i think i'll be ok...my prof seems "fair" and his hypos look ok.  Plus, that Crunchtime book is the *&^%!

i'm more worried about crim...apparently, some of the 3Ls who had him 1L year cried after the exam.  i looked at the last exam and the hypo was 10 pages!  wtf man.